FAQ

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Online eten bestellen via redrooster.be verloopt in 4 eenvoudige stappen:

Stap 1: Klik bovenaan de site op online bestellen.

Stap 2: Je kiest de producten die je wenst uit het drop-down menu.

Stap 3: je voegt de gerechten die je wilt bestellen toe aan het winkelmandje door op het plusje achter het gerecht te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten, klik je op de knop ‘afrekenen’ onder het winkelmandje.

Stap 4: hier vul je de gegevens in en kan je je bestelling definitief maken door op ‘bestelling plaatsen’ te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent in het geval we vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer worden geweigerd.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Hoe wijzig ik een bestelling?

In dit geval neem je zo snel mogelijk contact op met ons op het nummer 050217541.

Hoe annuleer ik een bestelling?

In dit geval neem je zo snel mogelijk contact op met ons op het nummer 050217541.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jou ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer goed, voor het geval je later vragen of opmerkingen zou hebben over de bestelling.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen op je scherm, is je bestelling goed doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen en daardoor niet in je inbox binnengekomen.

Indien je ook geen ordernummer op je scherm hebt ontvangen, neem je contact op met ons op het nummer 050217541.

Geldt het herroepingsrecht bij bestellingen via redrooster.be?

Ten gevolge de wet van 6 April 2010 – Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming – en in overeenstemming met Artikel 47. § 4 sub 2, wordt in verband met de bederfelijkheid van te bestellen / reeds bestelde producten het herroepingsrecht uitgesloten.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij redrooster.be kan je op verschillende manieren betalen:
(alle prijzen zijn inclusief door ons te betalen BTW)

1. Contant ter plaatse (gepast of niet gepast)
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘betalen bij afhalen’ en betaalt ons ter plaatse.

2. Maaltijdcheques ter plaatse

Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘betalen bij afhalen’ en betaalt ons met uw maaltijdcheques-kaart ter plaatse.

3. Creditcard (American Express/Master Card/VISA)
Dit is momenteel jammer genoeg nog niet mogelijk.

4. Bancontact/Mister Cash ter plaatse
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘betalen bij afhalen’ en betaalt ons met uw bankkaart ter plaatse.

5. Bancontact/Mister Cash online
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘Bancontact/Mister Cash’. Vervolgens klik je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling in alle veiligheid uitvoeren. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze onmiddellijk doorgestuurd naar ons.

6. Belfius Direct Net online
Ben je Belfius klant, dan kan je ook deze optie kiezen. Vervolgens klik je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling in alle veiligheid uitvoeren. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze onmiddellijk doorgestuurd naar ons.

7. KBC Payment button online

Ben je KBC klant, dan kan je ook deze optie kiezen. Vervolgens klik je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling in alle veiligheid uitvoeren. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze onmiddellijk doorgestuurd naar ons.

8. Payconic ter plaatse
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘betalen bij afhalen’ en betaalt ons met uw Payconic app ter plaatse.

9. Payconic online
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie Payconic en je betaalt binnen de app.

10. Consumptiecheques
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘betalen bij afhalen’ en betaalt ons met uw consumptiecheques ter plaatse.

Moet ik transactiekosten betalen?

Bij redrooster.be rekenen wij geen transactiekosten aan.

Mijn online betaling is mislukt

Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald.

De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank. Dit kan tot 15 minuten duren.

Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact op met ons op 050217541 en we zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

Hoe veilig is online betalen?

Bij het verwerken van online betalingen op redrooster.be maken wij gebruik van beveiligde SSL-pagina’s. Dit betekent dat deze pagina’s zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons en alleen dienen ter verwerking van je betaling en bestelling.

Mijn account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Bij het afronden van je bestelling , kan je onderaan je bestelgegevens direct een account aanmaken. Voer hier je een wachtwoord in en de bevestiging van je wachtwoord. Aan het door jou ingevoerde e-mailadres is direct het account gekoppeld. Je bent direct ingelogd.

Het aanmaken van een account is niet verplicht. Je kan altijd bestellen zonder een account of zonder in te loggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Heb je al een account aangemaakt, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Inloggen’ boven in je browser. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord vergeten’. Geef hier je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe werkt een eigen account?

Wanneer je inlogt, krijg je de vraag of je naar je account wil gaan of op dezelfde pagina wil blijven. Hierdoor wordt je bestelproces niet onnodig onderbroken.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, als je eten wilt bestellen op redrooster.be hoef je nooit verplicht een account aan te maken. Online eten bestellen moet volgens ons makkelijk en laagdrempelig zijn. Als je dus geen behoefte hebt aan een account, kan je altijd gewoon een bestelling plaatsen.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als je je account bij redrooster.be wilt verwijderen, neem dan contact op met ons via onze contactpagina. Om je account te verwijderen hebben wij de volgende gegevens van je nodig: je voor- en familienaam en het e-mailadres waaraan het account gekoppeld is.

Nieuwsbrief

Als je bij redrooster.be bestelt, kan je bij het afronden van je bestelling aangeven of je wel of niet onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. In onze nieuwsbrief vind je informatie over de laatste acties en kortingen, maar ook leuke nieuwtjes of acties die wij speciaal voor onze klanten kunnen aanbieden.

Wil je je later afmelden voor onze nieuwsbrief? Dit kan steeds door onderaan uw nieuwsbrief op ‘uitschrijven’ te klikken.